تنها مرجع استریت ورک اوت و کلیستنیکس در ایران

تنها مرجع استریت ورک اوت و کلیستنیکس در ایران

تنها مرجع استریت ورک اوت و کلیستنیکس در ایران

تنها مرجع استریت ورک اوت و کلیستنیکس در ایران

کیش گیمز ۲۰۳۲ با بازی‌های کلیستنیکس به ایستگاه آخر خود رسید


در رقابت‌های کلیستنیکس رویداد ملی کیش گیمز ۲۰۲۳، در بخش «یک تکرار» سبک وزن علی فروغیان و سید سجاد احدزاده از تهران به عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمانی رسیدند و حجت نخعی از کرمان سوم شد.

در بخش «یک تکرار» سنگین وزن نیز همایون کریمی و حامد برزگر از همدان اول و دوم شدند و حمید سراج از مازندران صاحب مدال برنز شد.

در استقامت سبک وزن نیز ادریس عزیزی از هرمزگان طلا گرفت، بیژن جعفری از مازندران نقره را بدست آورد و حسین تیموری از تهران مدال برنز را به گردن آویخت.

در استقامت میان وزن نیز امیر حسین حیدریان و محمد علی عرفانی از تهران قهرمان و نایب قهرمان شدند و محمد مظلومی لیقوان از آذربایجان شرقی مدال برنز را کسب کرد.

در فری استایل میان وزن ایلیا آذرنوش و محمد حسین صالح و مصطفی منایی از تهران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

همچنین سروش پولادیان از تهران در سبک فری استایل سبک وزن طلا گرفت و صالح پورحاتمی از مرکزی دوم شد و پرویز هرزندی از اصفهان برنز را از آن خود کرد.

در بخش قدرت سید سجاد احدزاده از تهران، حجت نخعی از کرمان و سروش پولادیان از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

در اورال نیز سروش پولادیان از تهران و ادریس عزیزی از هرمزگان عنوان‌دار این دوره از رقابت‌ها شدند.


ر بخش بانوان نیز محدثه ملک محمدی از کیش قهرمان شد، تینا هومان از تهران به نایب قهرمانی رسید و رقیه علیزاده از تهران برنز را به دست آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد